Wednesday, July 15, 2009

TRAILERS FOR "INHABITED ISLAND" AND "PERCY JACKSON AND THE LIGHTNING THIEF"


Here's an interesting movie. INHABITED ISLAND is a Russian $40 million sf film which was released last year, and this year it had a sequel as well. It is set in the year 2157 when people are exploring other planets after reaching a high level of enlightenment. A young human crashes onto an unknown planet of Sarakash a place in total chaos where he will find a dictatorial society on the verge of war. You can see the visually totally stunning trailer over at my YouTube channel:

http://www.youtube.com/user/DAGONIGHT

over at my channel you can also see the extremely intriguing teaser for the upcoming 2010. blockbuster PERCY JACKSON AND THE LIGHTNING THIEF. Sean Bean is Zeus, Kevin McKidd is Poseidon, Steve Coogan is Hades, Pierce Brosnan is Chiron, Uma Thurman is Medusa and Rosario Dawson is Persephone. Young Logan Lerman is Percy while Chris Columbus is directing.

12 comments:

  1. stavih oba trejlera da se vrte iza mene na 10 tak monitora :)

    ne dopada mi se ni jedan, za 40 miliona su snimljena dva filma tako da ovaj ruski izgleda dosta jeftino....
    ovaj drugi je toliko bezveze stvarno nemam nista da kazem o njemu

    ReplyDelete
  2. :)) moracu stvarno da trazim postotak od zarade kada uzimas moje trejlere u marketinske svrhe :PPP
    Meni se svidja INHABITED ISLAND jer mi ima neki kemp sarm, poput DINE iz 80ih, mada Rusi uglavnom napadaju taj film jer smatraju da je unakazio roman po kom je film nastao.
    U drugom mi se svidja kraj, mada mislim da necu gledati film jer mi je mix Pirsa Brosnana i Ume Truman neprirodan :)

    ReplyDelete
  3. Mozda Nastanjeno ostrvo i nije los film. Oni koji su citali knjigu ce uvek imati nesto da prigovore (a ni sama knjiga nije nista specijalno, da budemo iskreni). Svako treba sam da pogleda film pa da vidi da li ce mu se svideti. Ja se secam kako su Rusi hvalili onu Nocnu strazu, a meni se film uopste nije dopao.


    A ovaj Persi Dzekson je jos uvek samo teaser trailer. Nema tu mnogo toga da se vidi. Meni uopste ne smetaju Brosnan i Truman. Ionako ce glavnu radnju nositi taj momak, i mozda jos neki mladji glumci. Jedini problem (meni) je sto mi se bas nesto ne gledaju decije bajke. Mogu da ih pogledam ponekad, ali me bas i ne zanimaju.

    ReplyDelete
  4. Joj da, NOCNA STRAZA je bila smoricanstvena.
    Meni je problem sa Persijem vise to sto je mix sadasnjosti i bajke, a to ne volem :) Glumac, taj mali, mi deluje simpa.

    ReplyDelete
  5. Znas i sam da vecina fantasticnih filmova mora da ima radnju u sadasnjosti i "realnom" svetu.
    Time postizu laksu identivikaciju gledaoca sa prikazanim materijalom, a i troskovi (i kompleksnost/tezina) produkcije su na manjem nivou.

    ReplyDelete
  6. znam, ali cini mi se, mada mozda i nisam dobro skontao, da ce ovo biti vise u sadasnjosti, isto tako me je razocarao onaj SORCERER'S APPRENTICE sa Nikolasom Kejdzom jer se isto desava u sadasnjosti a ne u bajkovitoj dimenziji :)

    ReplyDelete
  7. Sta da ti kazem... Sledeci put nemoj da ocekujes specijalni svet/okruzenje pa se neces ni razocarati. Ja se tako ponasam. :(

    ReplyDelete
  8. hi hi 'oces da mi nabacis malo svoje grumpy-oznosti :))

    ReplyDelete
  9. pa jes tizer ali ne vidim kako film moze da ispadne dobar

    ReplyDelete
  10. od tog filma se inace, sa razlogom ili bez njega, ocekuje da preuzme tu tinejdz pomamu za maloletnim carobnjacima, nakon sto Hari Ploper konacno plopne :)
    A kada vec pominjemo Harijevu Poteru, ovih dana je celi net prekriven slikama golog poprsja Eme Votson, male Hermione, tj nije ona vise tako mala. Njen decko je navodno stavio to na net besan sto je dobio korpu.

    ReplyDelete
  11. Znaci taj film treba da zameni Hari Potera. Meni se Hari Poter i ne svidja bas nesto. Mozda mi se Persi Dzekson vise svidi?

    A sto se tice Eme Votson, fotografija golog poprsja i nije nesto strasno. Mnogo gore (po nju) bi bilo da se pojavio neki xxx privatni video snimak sa njom i deckom.
    A stavljati takve slike na net samo zato sto ste dobili korpu je patetican potez (ako je istina da je tako slika dosla u javnost).

    ReplyDelete
  12. jest grozno, a inace ovih dana je net bas zasut nagim fotkama od osoba od kojih to mozda i ne ocekujete ili ne zelite da ih vidite, pored Eme, tu je i Lili Alen, pa blesava Lady Gaga ... sve golac do golaca :) Da, ne pominjem i ceskog predsednika Mireka Topolaneka i Silvija Berluskonija koje su isto uhvatili gole u Silvijevoj vili :)

    ReplyDelete

GIVE SOME LOVE TO YOUR DEZZY :) DON'T FORGET THAT BLOGGER'S NEW COMMENT BOX OFTEN REQUIRES FOR YOU TO DISABLE PROTECTION ON YOUR BROWSER IN ORDER TO COMMENT.